Ptr Eli…

Am inceput prin a-ti lasa cateva randuri , dar am ajuns la un comment de dimensiunea unui post, asa ca l-am postat aici  

🙂 deh vorbesc mult  

Daca ai fi terminat un liceu cu profil real ( mate-info) aveai o gandire mai … analitica si ai fi cautat in toate o logica ( adica daca x+y =z atunci si z-y ar fi dat x ) ceea ce in viata reala nu prea e posibil , cel putin cu sentimentele . Si asta ti-o spun din propria experienta , stii doar ca eu tre sa gasesc o logica in toate si sa despic firu in patru pana in miezu probleme si daca nu gasesc nicio logica devine suspect :)) asa ca e mai bine ca nu esti asa 😛

In legatura cu ce ti se intampla , am mai discutat noi despre asta , si ma bucur ca te-ai decis sa treci peste impedimentul „distanta”  . Iar in ceea ce il priveste pe EL , tind sa cred ca e vb de obisnunta , te-ai obishnuit sa-l iubesti pe el , iar frica de a nu fi din nou dezamagita te-a facut sa vrei sa pastrezi iubirea asta platonica ptr totdeuna si sa iti refuzi dreptul de a iubii din nou . la un moment dat , oricum am face tot vom fi dezamagiti , asta e cursul normal al lucrurilor , din ele inveti si te maturizezi .

Iar faptul ca incepi sa nu-i mai acorzi atata atentie LUI inseamna doar ca incepi sa accepti pe altcineva in viata ta , si ca ptr EL simti un alt fel de iubire .

Cat despre intelesul sentimentelor … ce farmec ar mai avea daca le-am intelege ? ar fi totul sec … ai stii exact ce , cum si cand sa faci , pana unde sa mergi si unde sa te oresti , ai devenii un om rece , prea preocupat sa se inteleaga pe el si mai ales pe cei din jur , ai uita cum e sa simti .Va venii un moment cand vei tanjii atat de tare dupa un strop de emotie… dar tot ce vei simtii e un gol imens !

Stii ca mereu ti-am spus ca as vrea sa pot fi ca tine , simt insa prea putin . Tot tu avea emotii cand trebuia sa am eu . Sau poate le am , dar le cenzurez atat de bine incat nici eu nu le mai observ .

10 responses

  1. Ioi, ba, tu chiar vrei sa ma omori!
    Ai totala dreptate .. am gandit si eu la rece zilele astea in legatura cu EL, si am avut impresia ca mi-e mult mai bine asa. MULT MAI BINE. Poate ca acuma asa trebuie sa fie si daca e sa fie ceva mai incolo va fi. Daca nu, ghinion.
    Si stiu ca asta e tot farmecul. Si da, mi-e frica sa nu fiu din nou dezamagita… Dar daca tu poti, poate pot si eu.
    Cat despre tine, nu te mai cenzura. Ce naiba, si tu ai avut emotii in gara, nu doar cand iti scriam de pe FB, asa`i? 🙂 :* ❤

    11 Ianuarie 2011 la 09:52

    • Nu am zis ca nu , adica … nu stiu 😐 Oricum tu ai avut mai multe :))
      de ce te omor mah ? nu vreau sa te omor >:D:) mua ha ha

      11 Ianuarie 2011 la 11:29

      • Ba da, vrei sa ma faci sa plang.
        Eu sunt rac si na :)) intelegi tu ..

        11 Ianuarie 2011 la 15:34

        • ai bahhh acuma ce faci , plangi din orice??? daca te certam ce mai faceai ?
          of of nu poate spune omu nimic , ca pe ea o paleste plansu …. :))

          11 Ianuarie 2011 la 15:50

  2. 🙂 Nu am plans ^^

    11 Ianuarie 2011 la 20:09

    • Pai si atunci de ce ma acuzi femeie ca vreau sa te omor si sa te fac sa plangi ??? huhhhh??? ia la raport cu tine!

      11 Ianuarie 2011 la 20:42

  3. :)) Pai ma faceai, dar aia nu inseamna ca am si plans 😀 :-w

    11 Ianuarie 2011 la 22:59

    • of of sensibila mai e lumea in ziua de azi :*>:D< hai la mama sa te pupe :*muaaaahhh

      11 Ianuarie 2011 la 23:02

  4. Da, recunosc, sunt sensibila 😀 >:D<:*

    11 Ianuarie 2011 la 23:04

Lasă un răspuns

