Frustrari de pocait virgin

Ce se intampla cand ai nevoie de un formular , nu il ai si te apuci sa-l cauti prin calcularoarele altora ? Ei bine , s-ar putea sa ai o mare surpriza de ceea ce poate ascunde un pocait in spatele mutrei lui de om cu frica de Dumnezeu.

Cam asa surpriza am avut si eu cand intr-o dimineata superb de ianuarie , cautand cu disperare un formular am dat peste o … poezie care imi era subtil dedicata. Despre ce era vorba in acea poezie ?Pai  despre modul in care am avansat eu in functie ( dupa parerea lui de pocait frustrat de virginitate la 25 ani ) . Nu am fost surprinsa de frustrarile asternute prosteste intr-un PC unde are toata lumea acces , ci de cel  care si le-a exprimat . De ce? Ptr ca lucrez cu persoana in cauza de 3 ani de zile , l-am invatat tot ce stie , l-am ajutat, am avut incredere in el ptr ai da anumite respnsabilitati si devenise un fel de “mana mea dreapta “ , era un om care isi vedea de treaba lui si nu se uita in curtea vecinului. Dar brusc , cand colegii mei au primit vestea ca voi pleca pe un alt departament  pe un alt post , totul s-a schimbat. Am auzit  vorbe din gura lui si am vazut gesturi de care nu-l credeam in stare , toate fata de sigurele personae care au avut incredere in el si l-au ajutat sa ajunga unul din oamenii de baza ai departamentului. Dar se pare ca e doar un alt caine care musca mana celor care i-au dat “de mancare”.

Initial am vrut sa am o discutie cu el , dar sincer ,merita un caine sa te cobori la nivelul lui? Eu zic ca NU! Ma uimeste un singur lucru , pe langa faptul ca l-am sustinut intotdeauna , faptul ca am lucrat impreuna , pe acelasi departament  2 ani de zile si a vazut tot ce am facut ptr a-mi merita postu’ .Sincer ma doare fix in stalpul din fata blocului de frustrarile  individului , sa zicem doar ca am ramas putin cu un gust amar , nu ma asteptam tocmai de la el. Dar intotdeauna primim lovituri de la cei de la care ne-am astepta cel mai putin J .

Prieten nu e acela care plange cu tine ci acela care se bucura cu adevarat de reusita ta !

2 responses

  1. Doamne ce dobitoc 😐 Nu ai nevoie de oameni din astia in preajam ta. Sa se duca-n munti! (stiu, geniala injuratura). Macar acuma stii cu cine ai de-a face 🙂 >:D<

    16 Ianuarie 2011 la 03:51

    • mah stiam de cam un an ca-i curva ,dar sincer nu ma asteptam sa fie atat de curva … asta este , unii nu cunosc ” legea lui OM „

      16 Ianuarie 2011 la 06:05

Lasă un răspuns

