Concert aniversar Stay Metal Forever & Blackhawk Security

Uite ca a venit si ziua mult asteptata , sincer la cat asteptasem  concertul asta parca nu imi mai venea sa merg , nu stiu de ce aveam asa un feeling ciudat care imi spunea ” stai acasa si dormi ” 🙂 but… ca de obicei nu l-am ascultat .Chiar cu cateva minute inainte sa plec incepe la licare violent o fereasta a messengerului care ma invita la un alt „party” la care nu as fi mers nici daca as fi fost platita sa merg :)) asa ca am refuzat politicos invitatia si am plecat spre Cage Club .Evident ca am luat-o complet aiurea , m-am dus in alta statie de ratb ( dar cel putin am luata ratb-ul care trebuie ) si ca sa fie treaba treaba am iesit pe la gura opusa a metroului unde am dat nas in nas cu niste indivizi dubios de tuciurii :))

Intr-un final, cu chiu cu vai printr-o bezna de o puteai taia cu cutitul  , am ajuns la locul cu pricina .La intrare , domnul Irode de la Blackhawk Security, gata sa rupa niste oase de roacker agitat :))  .Concertul deja incepuse de cateva minute si pe scena erau cei de la Negative Core Project care ne-au oferit un cover excelent Roots, Bloody Roots” -Sepultura .Au urmat Abigail , a fost prima data cand i-am ascultat si trebuie sa recunosc ca am ramas placut impresionata, un lucru de apreciat , din punctul meu de vedere , proiectia bateristului care din pacate nu a putut fi prezent , dar din respect ptr public si-a filmat prestatia individuala , astfel fiind alaturi de colegii de trupa .

A venit si momentul asteptat de multi , TRUDA , cand publicul a expodat la propriu si era sa fiu facuta una cu scena dar sincer m-a bucurat sa vad reactia asta din partea publicului . Am citit zeci de scrieri despre ei , destul de rautacioase la adresa lui Fotzey si vocea lui , si nu in ultimul rand „ truda injura ” . Ultima scriere despre concertul asta peste care am dat e cea de la Metalhead , unde un pusti se contrazice singur , ii plac dar defapt il deranjeaza ca au stat cu „pula in gura” toata seara. Am un mesaj ptr acest pusti : in primul rand mai da pe la scoala generala , poate mai inveti si tu sa scrii si in al dolea rand cand spui ca „este una din trupele mele preferate”  inseamna ca iti plac si nu te deranjeaza limbajul lor, ori iti plac ori nu iti plac , cu truda nu e cale de mijloc .Si pana la urma asta ii defineste , daca nu ar folosi „pula” ca semn de punctuatie , nu ar mai fi ei . Si da poate Fotzey nu se compara cu Sebi ,dar sa fim seriosi are voce , poate nu ptr genu asta de muzica dar nu toti suntem perfecti .”Subiectivismul”  tipul de la metalhead ne-a incecat corabiile :)) ti-ai ratat cariera omule . Anyway exceptand micile -marile microfonii prestatia lor a fost ok , si asta s-a vazut dupa reactia publicului . Truda stie sa faca show , sa miste publicul ,sa comunice cu ei si sa-i „doara in pula ” de parerie frustatilor :)) iar faptul ca stiu sa se exprime liber si sa fie ei insisi pe scena i-a apropiat foarte mult de public . De injurat  injuram toti , si da sunt femeie si injur ingrozitor si’s mandra de cat de mahalagioaica sunt ,dar asta nu inseamna nimic mai ales atunci cand vorbim despre o trupa , care are o imagine de mentinut . Imi amintesc de un interviu unde Fotzey explica numele trupei : „ vine de la o înjurătură a mentorului nostru Gicu Fărcaş. Ni s-a parut un termen foarte expresiv pentru ce vrem să facem şi ce mesaje vrem să transmitem.” iar asta cred ca e mai mult decat suficient . Nu sunt fan Truda , nu sunt fan al nici unei trupe care a cantat in seara asta , nu i-au apararea nimanui dar nu ma pot abtine sa nu comentez prosta celor din jur .

Bucovina , una din trupele din Romania care merita sa fie promovate , nu am mai fost la un concert bucavina de multa vreme si m-am bucurat ca am putut sa vad combinatia perfecta( TRUDA-BUCOVINA-ALTAR ) intr-o singura seara . Stiu organizatorii astia ce stiu 🙂  La multi ani si la mai multe evenimente ! Din pacate mi-a murit bateria aparatului dupa truda si nu am mai putut face poze , la cat de ametita sunt am uitat sa pun bateria la incarcat 😦 rusine sa imi fie ! 😦 …! gata mi-a fost !:))  si nu in ultimul rand ALTARRR!!!  care s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele , nici pe ei nu ii mai vazusem de  prin liceu …dar au fost exact asa cum mi-i amintea, pe solist l-am vazut si luna trecuta in Cluj intr-o alta formula care ne-a oferit un „metalica show ” de exceptie.

Una peste alta super seara , pacat ca starea mea de sanatate nu m-a lasat sa ma bucur prea mult 😛 Oana si Andrei ma bucur ca v-am cunoscut si personal si sper sa imi permita timpul sa ne mai vedem si cu alte ocazii .

Lasă un răspuns

