-Cluj-Sambata-Paranoia-

Stiu ca nu am mai scris de ceva timp dar nu am avut timp si nici ceva interesant de zis , nici acum nu am ceva interesant de zis . Am fost in Cluj weekendul trecut , m-am vazut cu Eli dupa atata timp de vorbit pe mess , pe blog … a fost un weekend superb .Tare as vrea sa ma intorc la ziua de sambata … o zi ploioasa de toamna , exact asa cum imi place mie … Va multumesc frumos si din suflet ptr weekendul asta , si mai ales tie … da tu , cel care ai facut din ziua aia o zi speciala >:D< si voua cotofanelor :)) mai e o luna si iar ne facem de cap :>

Atunci cand crezi ca ai scapat , ca insfarsit ai liniste ,  ca ai scapat de toti , cand totul pare asa cum vrei … incep alti si alti si iar altii . ma intreb ce au toti cu noi ,de ce nu ne lasa sa ne vedem de viata noastra ? m-am saturat de toti aceia pe care ii fute grija de viata mea , a lui , a noastra … ce am facut de ne urasc toti din tot sufletul lor ?

Incet incet devin paranoica , incep sa vad comploturi in toate partile .cand cred ca gata s-au potolit , cum apare altu . Sa fim seriosi nu’s eu femeia fatala , sunt la sute de mile de a fi , sunt cea mai perfecta imperfectiune ,  ce dracu se intampla de toata lumea imi face avansuri asa din senin . Da stiu ca aveam cativa pe lista care nu vor sa priceapa ca eu nu’s ceea ce le trebuie lor , ca nu’s asa de sfanta cum ma vad ei  ba din contra sunt rea si egoista si colac peste pupaza mai am si prieten . Dar oamenii astia sunt oameni care se cam cunosc intre ei … unii vedetele pulii , de ce toti astia de sufera de vedetism cred sa toate femeile ii vor , sufera de pre multa importanta .altii fanii vedetelor pulii … am cunoscut foarte putini artisti (in adevaratul sens al cuvantului )care pot avea o relatie de prietenie cu o femeie .si totusi de ce eu ??? sunt mica , grasa , urata , paranoica , dementa …. tot ce e mai rau la mine s-au strans . as putea sa le calc inima in picioare fara sa clipesc macar… NU de mine au nevoie . unu din ei a ajuns la concluzia ca sunt „frigida” dar nici dupa concluzia asta nu s-a lasat , si a incercat sa imi demonstreze ca apa curge in sus . cum a ajuns la concluzia asta … nici el nu stie , a vorbit de 2 ori cu mine si asta pe NET :)) doamneeee ca mare iti e gradina si oamenii astia si-au luat locuri in fata .

Uneori tare as vrea sa dispar , sa ma uite toti , sa treaca cativa ani buni si sa nu ma mai recunoasca nimeni , sa nu mai stie cine dracu sunt .Fac cum fac si ma impiedic de toti nebunii , de toti cei pe care ar fi bine sa nu ii cunosc si totul pare a fi accidental , si totusi … chiar e accidental ??? Cand abia am scapat de paranoia ca toti vor sa ma injunghie pe la spate , o iau de la capat … Oricat m-as chinuii nu gasesc o explicatie logica la ce se intampla, nu gasesc .de fapt as putea gasii una , dar refuz sa cred ca e asa … refuz sa cred ca oameni se lasa manipulati in asa hal .

Buuuttt i’m happy :)) asa sa crape fierea in voi .

Daca nu poti fugii de ei trebuie sa iti faci loc prin ei , indiferent de consecinte !

 

61 responses

  1. Ba, ba, ba >:D:D<

    24 Octombrie 2010 la 10:40

    • ba ce? :)))
      >:D:D:D<
      tre sa imi spui cum a fost ieri 😀 treci pe mess , unde umblii ?

      24 Octombrie 2010 la 10:48

  2. baaa, ce fain a fost sambata trecuta 😀 :)) si ma bucur ca am facut si eu (si Ale) un pic pe Cupidon 😀
    De abia asteptam sa vii inapoi in CJ :))
    Si app, fratilor, femeia asta, in afara faptului ca si-a uitat ochelarii la noi, e paranoica intr-adevar! Vorbeste tot prostii legate de ea.
    Oricum, pana si avioanele te astepta :))

    Cat despre ciudatii fara viata sociala, e logic ca se baga in a ta! Dar ii bagam in avioanele mele roz de culoare chilotilor, sa crape de ciuda! >:)

    24 Octombrie 2010 la 11:07

    • =))=)) ce prostii vorbesc bah ??? ia zi tu ???
      da o sa am un dans al avioanelor roz , dar acel soz al chilotilor tai =))
      bahh eu am zis sa ma astepti cu covorul rosu nu cu chilotii roz , pardon avionul roz =)))
      he he si eu vreau bah inapoi in cluj , ca tare fain a fost . dar acum o sa fie si mai fain ca stau mai mult si o sa fiu eu aia cu surpriza :>

      24 Octombrie 2010 la 12:04

  3. ce surpriza?!:O =)) tuuuuu nebuna, acuma zi! ca mie nu`mi plac surprizele :)) si nu esti andreea marin 😀
    deeeeeci? 😀
    Bine ma data viitoare imi iau chilotii pe mine =))

    24 Octombrie 2010 la 12:45

    • nu iti spun mah , ca daca iti spun cine stie ce surprize imi faceti voi mie iar

      24 Octombrie 2010 la 12:48

  4. nu iti facem nimic. SPUNE! 😀

    24 Octombrie 2010 la 12:53

    • pai ti-am zis relaativ , asa un pic , pana sa plec din cluj 😛
      acum da-ti seama singura :>
      dar sa stii ca daca de data asta nu bei cu mine si cu Ale pana ne facem pula ma superi rau de tot

      24 Octombrie 2010 la 12:55

  5. =)) tu ar trebui sa beau toata viata si tot nu m-as face pula =))
    stau prost cu memoria 😀 stii tu :)))

    24 Octombrie 2010 la 12:57

    • he he da-ti seama . ziceam despre asta sambata cand vedeam din irish :)))
      tu erai aia treaza , daca imi aduc eu aminte tre sa iti aduci si tu 😛

      24 Octombrie 2010 la 12:59

  6. nu stiu :)) chilotii roz ce mi-i aduci? =)) cadou de ziua mea?

    24 Octombrie 2010 la 13:01

    • ziua ta ??? cand e ziua taaaa ??????????

      24 Octombrie 2010 la 13:02

  7. =)))) omfg?! nu stii cand e ziua mea?!:O =))) fata esti nebuna? ziua mea e in 25 noiembrie :)))))

    24 Octombrie 2010 la 13:04

  8. da ma 😐

    24 Octombrie 2010 la 13:05

    • cat de tare =)))) deci bemmmmmm rau de tot ca daca nu fac urat si bataia ta nu o ia nimenin:>

      24 Octombrie 2010 la 13:06

  9. =)) glumesc ma nu e ziua mea 😀 dar putem sa bem 😀 ai uitat ca eu is cea mai naspa zodie a.k.a. RAC? :))

    24 Octombrie 2010 la 13:09

    • esti nashpa bahhhh >:P atunci de ce ai zis de 25 noiembrie ?:-W

      24 Octombrie 2010 la 13:18

  10. Ca sa rad un pic >:)

    24 Octombrie 2010 la 13:22

    • zi ca stii tu ceva … si iar te faci ca nu stii ! scuipa tot :-W ca ma pun cu bataia pe tine :))

      24 Octombrie 2010 la 13:28

  11. nu ba, pe bune :))am zis aiurea ca sa crezi k e ziua mea acuma. bine nu acuma,atunci :))

    24 Octombrie 2010 la 13:51

    • mah eu nu te cred … de ce tocmai 25 ???? puteai spune orice alta zi … 😕 tu iar imi ascunzi ceva

      24 Octombrie 2010 la 13:52

  12. pentru ca azi e 24 si de maine intr`o luna e 25. tu vii cam in 3 saptamani sau 2 nu stiu exact si am zis aiurea :))
    nu ma mir ca nu ma crezi, avand in vedere faza ce ti`am facut cu razvan. dar acum iti spun sincer, chiar nu e nimic ^^

    24 Octombrie 2010 la 13:54

    • bine … daca nu v-am batut atunci , sigur va bat acum daca faceti ceva :)) nu ai zis tu intamplator de ziua aia , dar sa zicem ca te cred .
      pe 22 sau 23 seara ajung in cluj tot pe la 8 -8 jumate 😛

      24 Octombrie 2010 la 13:57

  13. stiam eu dc zic ca atunci e ziua mea. ca sa imi aduci chiloti roz =))

    24 Octombrie 2010 la 13:58

    • bah eu nu te cred :)) stii tu ceva , ce nu trebuia sa stii >:P
      ai zis-o tu cu un scop

      24 Octombrie 2010 la 13:59

  14. hmm stiu ceva ce nu trebuia sa stiu?:-/
    da ma, ti`am zis doar scopul :))
    ia scuipa tu tot :-w

    24 Octombrie 2010 la 14:00

    • nu spun nimic ca voi nu tre sa stiti de ce vin eu tocmai atunci acolo :))
      dar se pare ca ti-ai bagat nasu si ai aflat >:P

      24 Octombrie 2010 la 14:02

  15. nu am aflat no si asta ma roade ca tu nu zici :)) lol

    24 Octombrie 2010 la 14:03

    • he he mai bine tot nu iti zic
      si e atat de simplu sa aflii =)) ti-am zis doar e legat de sambata seara dupa concert . ziceam eu ceva atunci =)) vb alcoolu din mine ce nu trebuia

      24 Octombrie 2010 la 14:04

  16. grrr, mi`e ciudaaaa!
    spune spune spune ;;)

    24 Octombrie 2010 la 14:05

    • NUUU :> afla singura :)) voi mereu le stit pe toate , nah aflati =)))
      oare de ce vin eu in cluj ….=))))

      24 Octombrie 2010 la 14:06

  17. concert? trb s`o intreb pe ale cand ne vedem daca isi aminteste, ca la mine lipseste filmul 😐

    24 Octombrie 2010 la 14:08

    • nu nu , nu e concert .
      hai ca iti dau un indiciu :> e legat de mine

      24 Octombrie 2010 la 14:09

    • ale ar trebuii sa isi aminteasca , ca cu ea vb despre subiectu respectiv :))

      24 Octombrie 2010 la 14:09

      • damn it :)) si cum sa imi amintesc eu daca nu cu mine vorbeai?:-? :)) pai ma gandeam ca e legat de tine , dar na 😕

        24 Octombrie 2010 la 14:10

        • pai tu ai zis ca e simplu sa afli :))

          24 Octombrie 2010 la 14:12

        • adica discutia a inceput cu ale , dar erai si tu prin preajma , ai intrebat cand? , v-am spus ca nu va zic si ai zis tu e simplu sa aflii 😛

          24 Octombrie 2010 la 14:14

  18. nu am zis eu asa cv :O =)) eu nu recunosc nimic pentru ca nu imi amintesc. tu voi sigur nu m-ati drogat?:))

    24 Octombrie 2010 la 14:14

    • nu nu , abia te-am corupt sa bei 2 guri de bere =))

      24 Octombrie 2010 la 14:15

  19. a fost una 😀 >:) lasa ba, daca e sa ne imbatam acasa, ma fac si eu praf. dar cu vodka, nu cu bere :)) ca berea ma umfla si vomit de la ea =)) , ok te rog sa ma cenzurezi

    24 Octombrie 2010 la 14:16

    • nu cenzurez nimic =))
      nu ma supara ca iar incep sa injur :)) si zici ca va invat la prostii=)))
      nu conteaza unde ne imbatam dar e o zi din alea in care stau acolo in care vreau sa ma fac pula sa nu mai stiu de mine =)))
      acum e problema voastra sa aflati cand si de ce :)) dar cu toate ca banuiesc ca stii deja si nu recunosti >:P

      24 Octombrie 2010 la 14:20

  20. Jur ca nu stiu! Nu m`a pus nimeni la curent, serios. Bun, o zi promit ne facem praf, dar rau de tot :))

    24 Octombrie 2010 la 14:21

    • hmm … eu tot am dubiile mele 😕 nici nu avea cine sa te puna la curent , ca nu stie nimeni de ce vin :)) numai eu stiu muhahaha
      bineeee ai promissss :)) ai dat inscris cu semnatura

      24 Octombrie 2010 la 14:24

  21. da 😀
    na vezi ma ca nu aveam cum sa imi bag eu nasul?:)) vorbesti aici prostii, esti paranoica 😀
    am dat am dat :> recunosc :))

    24 Octombrie 2010 la 14:26

    • bah nu trebuia sa iti spuna cineva , ca e atat de simplu sa aflii … tu cu gura ta ai zis cum aflii sambata seara =))

      24 Octombrie 2010 la 14:32

  22. nu mai stiu. m`ati drogat :))

    24 Octombrie 2010 la 14:33

  23. da, cu gaz ilariant :))

    24 Octombrie 2010 la 14:35

  24. si stiu eu ca tot voi ati proiectat si avionul! >:P

    24 Octombrie 2010 la 14:36

    • daaaaaa =)) gata m-ai prins =))=))
      pai stii eu cand eram mica desenam avioane si ale mi-a aratat chilotii tai la web si atunci mi-a sarit ideea :>

      24 Octombrie 2010 la 14:38

  25. =)))))) stiam eu ma, stiam eu! De asta ma uit mereu dupa el, asa`i?:))

    24 Octombrie 2010 la 14:39

    • da =)) iti aduce aminte de mine si de chilotii tai :))
      ciudata combinatie anyway =))

      24 Octombrie 2010 la 14:40

  26. =)) asta a sunat chiar ciudat. =))
    de vede fat frumos al tau, ma spanzura =))

    24 Octombrie 2010 la 14:41

    • :)) nu ca am dezlegare la femei , te spanzura daor ca i-ai zis fat frumos =)))
      si oricum a vazut , ca l-am intrabat daca ia-i zis tu ceva in legatura cu venitu meu acolo …. 😕 si s-a susparat ca nu ii zic de ce vin

      24 Octombrie 2010 la 14:43

  27. :)) oh Doamne. am uitat de dezlegarea la femei =
    ))

    24 Octombrie 2010 la 14:44

    • doamneee =)) bah cred ca v-ati da cu capul de tastatura daca ati stii cat de simplu e sa aflati =))=))=)) asta ma amuza cel mai tare :>

      24 Octombrie 2010 la 14:45

    • auzi =)) iti spun cu o conditie :))

      24 Octombrie 2010 la 14:55

  28. ia scuipa tot :)) care e conditia?

    24 Octombrie 2010 la 21:48

    • nu mai am nici o conditie 🙂 ) cauta pe google in legatura cu ziua aia de ai zis de ea 🙂 )

      24 Octombrie 2010 la 21:50

Lasă un răspuns

