Creepy People

Va spuneam intr-un post anterior ca cineva a cautat pe blogul meu ” fantezii de futai cu femei din zodia fecioara” . Mai nou , mai exact astazi , probabil aceeasi persoana a cautat „fiul o fute pe masa cind dormia„… Se pare ca aveam dreptate cand spuneam in acel post ca veti cauta futai cu tot felu de dinozauri , babe, extraterestrii si alte lighioane .

Din nou trebuie sa ma intorc asupra unor posturi mai vechi , si anume la acelea in care va spuneam ca ma tot suna cineva cu numer ascuns .Si de data asta am actionat la fel , am lasat telefonu deschis in buzunar si mi-am vazut de treaba , am vorbit cu colegii , clientii , am injurat , am vb cu sefu , cu medicu am fost chiar si la baie :> deci iata primu om care a avut onoarea sa mearga cu mine la baie :)) Dupa 6 ore si 15 minute am aveam nevoie de un numar din acel telefon asa ca am fost nevoita sa inchid . Sunt curioasa daca nu as fi inchis cat ar fi stat in telefon 😕

Incep sa cred k sunt inconjurata numai de oameni ciudati si obsedati 😐 Nu cred ca un om cu toate tziglele pe casa ar face asa ceva .

OBSEDATILOOORRR!!! GET A GUN !!!!DIE AND STAY DEAD!!!!

2 responses

  1. razvan

    io am fost vreau ziua de sambata

    19 Octombrie 2010 la 21:13

    • ce zici tu acolo pisi ??? ca tu ce???
      si eu vreau ziua de sambata :((

      19 Octombrie 2010 la 21:16

Lasă un răspuns

