Sfanta bagare in seama !

Se pare ca lista celor pe care ii fute grija de viata mea se mareste pe zi ce trece . Mai nou apar persoane care sa imi deseneza ca relatia mea nu are nici un viitor , ca e seaca si ca imi voi da si eu seama de asta cand voi vedea problema din afara . WTF???  sunt oameni care nici macar nu ma cunosc , care nici macar nu imi cunosc prietenu’ , dar cu toate astea isi baga coada in viata mea . de ce? … tare as vrea sa stiu. Si colac peste pupaza imi mai pun si etichete ca asa li se pare lor dupa cum bate vantul . Se arunca in afirmatii gen „noi 2 ne protivim de minune , tu cu el nu e ceva sec” hai nu zau ? uite-l pe marele shaman unde era si eu nu stiam . M-am saturat de toti astia care sufera de „ vedetism ” si ptr simpu fapt ca au urcat pe o scena ar trebuii sa le cad la picioare implorandu-i sa ma futa . Surpriza : Ma pis pe vedetismul vostru . IMPUSCATI-VA !!!

Eu sunt singura care decide asupra vietii mele , eu aleg pe ce drum vreau sa merg si imi asum responsabilitatea ptr eventualele esecuri . NU am sa imi fac viata dupa nici o carte care imi spune cu cine sa ma marit si cu cine nu . Eu am ales relatia asta si mi-am asumat-o din prima clipa , stiam foarte bine ce aleg si nu regret ca am facut alegerea asta . Si NU exista nici o carte care sa ma faca sa renunt si nici putere unama sau divina care sa ma faca sa ma despart de omul asta . Nu ma cunoste-ti nici pe mine si cu atat mai putin pe el , asa ca tineti-va parerile ptr voi . Nu va permit sa faceti absolut nici un fel de  comentariu la adresa lui .Iar in ceea ce ma priveste chiar nu imi pasa parerea cuiva care nici macar nu a baut o cafea cu mine ci doar a schimbat  3 vorbe pe net si se autoproclama „prieten ” cu mine . Inca o data va spun sa cautati bine in DEX intelesul acestui cuvant si apoi sa il folositi .

Mai intai uitati-va in oglinda si apoi judecati-i pe altii pe care nici nu ii cunoasteti , nici nu i-ati vazut macar. Daca va place sa eticheteti lumea , autoeticheteti-va pe voi insiva si lasati-ma sa imi vad de viata mea si de realtia mea SEACA !

Lasă un răspuns

