WTF…???

Din cate stiu eu , sau cel putin eu asa precept lucrurile , site-urile gen facebook , myspace, hi5, etc, etc , sunt site-uri de scocializare si nu de matrimoniale. Ma intreb de ce toata lumea se da la toata lumea , chiar si atunci cand ii scrie mare in frunte ca e proprietate privata ??? Daca tipul intra in vorba cu tipa ( sau viceversa ) si este ignorat , o considera plina de ea si vine replica „ te crezi vreo mare frumusete…?” , daca in schimb tipa socializeaza cu el , glumeste , se comporta normal , el deja interpreteaza altceva chiar daca tipa i-a spus ca are o relatie si e multumita cu ceea ce are . Apoi el isi incearca nococul , ca poate poate … apoi e refuzat politicos si se simte ofensat. Eu personal NU inteleg !!! De ce crede ai crede ca cineva si-ar lasa partenerul ptr tine ??? nici macar NU te cunoaste. Bine nu inteleg de ce toti transforma site-urile astea in  matrimoniale online. Iar atunci cand le spui ca ” dupa cum scrie si pe profil am prieten/a”  urmeaza replica de aur „aaa nu m-am uitat ” ,nu zau … dar ciudat e ca stie data nasterii , frati , surori , unde lucrezi , ce ai studiat , etc etc … dar ce sa vezi a sarit tocmai randu ala . Ma intreb daca am sa imi pun ca sunt maritata sau logodita ce se va intampla ? Nu pot pricepe cum cineva ar vrea sa se injoseasca in halu asta in fata celuilalt. si sunt destui care fac asta , in ultimul timp trebuie sa fie cineva daca nu zilnic macar saptamanal care sa imi faca avansuri . DE CE ??? Nu m-ati vazut in viata voastra , nu sti ce mentalitate am , nu stii nimic despre mine . ai vazut niste poze din care mi-ai pus o eticheta care e la sute de km de realitate .Sunteti penibili/e!!!! Sau poate e un complot impotriva mea , ca prea sunt toti cam de pe aceleasi meleaguri 😕 Cred ca am sa devin paranoica …

Si mai stupid e ca dupa ce ei vin si iti fac avansuri , tot ei ofensati de refuz iti trantesc replici gen ” esti /rea ” ,” sa uiti ca m-ai cunoscut ” ,” ce plina de tine esti , te crezi si tu vreo mare p….” ,” incep sa regret ca te-am cunoscut „,”mi-ai spus ca esti rea, dar nu te-am crezut „ si multe altele , ca mai apoi tot ei sa te caute . De ce ar crede cineva ca m-ar atinge vorbele astea? Sunt oameni chiar cred ca dupa 3 cuvinte schimbate pe net iti pasa parerea lor :)) Cel putin am satisfactia ca ma urasc si nu le sunt indiferenta , e si asta o realizare :)) le pasa ca inca respir , se zgarie pe ochii ca nu le dau atentie . Deci e un lucru bun :))

Un alt lucru pe care sunt incapabila sa-l inteleg sunt gesturile disperate de a recupera ceea ce ai pierdut chiar si atunci cand ti se spune , deseneaza, explica ca la handicapati ca e totul pierdut. De ce ai vrea ca cineva sa fie cu tine de mila , de frica ,ca te omori ?, de ce sa nu lasi pe celalalt sa fie fericit cu altcineva daca tu nu ai fost capabil sa-l faci fericit ? De ce ai alege sa suferi aiurea ca cel de langa tine nu iti da atentie , afectiune , te inseala , dar spui ca esti fericit ca e cu tine . Chiar esti fericit ca ti langa tine un om cu forta ? De ce sa nu il lasi sa fie fericit , de ce sa nu cauti si tu fericirea in alta parte … E normal sa lupti ptr ceea ce vrei dar atunci cand stii ca nu ii faci rau celuilalt , atunci cand stii ca poate mai ai o shansa . Dar atunci cand prin tot ceea ce faci ii faci rau , prin tot ceea ce ai facut dea lungul relatiei i-ai facut rau  ar trebuii sa te opresti din prima secunda in care te-a scus din viata lui . Ar trebuii sa te retragi tu atunci cand vezi ca ii faci rau , sau sa incerci sa te schimbi .

Eu nu pot sa ii inteleg pe oamenii astia , sau poate sunt eu prea batuta in cap si nu gasesc nici o logica in gesturile astea .

Lasă un răspuns

