Eli …

vroaim sa iti dau comment dar cand am vazut cat am scris si cat as mai avea de scris m-am decis sa iti dedic un post :

ehh hai …unde ai lasat optimismul ??? lasa ca ajung eu in cluj si te bag in sedinta . apoi ne trotilam bine si mergem in cautarea canalului cu 3 gauri :))
stii tu oare vb aia ” ce e al tau se va inoarce la tine ” , asa ca daca e sa fie al tau for ever destinu va face sa va intalniti si peste 10 ani si sa fiti impreuna si fericiti , asta ptr ca atunci e momentul vostru , atunci ar fi trebuit sa va intalniti , dar deciziile voastre au facut sa va intalniti mai devreme . iar destinu v-a despartit tocmai ca sa va intalniti cand trebuie sau sa intalniti pe cine trebuie . aduci aminte ca iti povesteam de fostu , cat tineam unu la celalalt si cat de perfect era totul , cat ne-am chinuit sa ne impacam , ani de zile… si cand sa reusim a trebuit sa plece din tara . tinem si acum unu la altul , ne respectam reciproc , ne pare rau ptr ce nu a fost , dar am ramas prieteni buni si ne bucuram de ceea ce a fost.
stiu ca doare , stiu si cat , daca nici eu nu stiu … atunci cine :)) stiu si ca e greu . stii cu el (fostu) am invatat sa iubesc dezinteresat . da-i drumu ,da-ti drumu , da-ti voie sa fi fericita cu altcineva . si stiu ca nu poti acum , tre sa lasi renile sa se inchida si sti ca nu se vor inchide niciodata . ptr ca toti oamenii care trec prin viata noastra isi lasa amprenta , ne schimba chiar daca noi nu recunoastem asta , vor face mereu parte din noi oricat am nega .
omul prin natura lui nu e monogam , poate iubii de mai multe ori , mai multi oameni in mai multe feluri . nu te gandii ca s-a terminat , ca e totul pierdut fara el , gandeste-te la toate clipele frumoase petrecute impreuna , pastreaza-le cat mai intacte . priveste in urma si invata din greseli . si inca ceva nu cauta unul ca el , nu vei gasii . iti vei face mai mult rau , vei tanjii mereu dupa „original” . defapt nu cauta nimic , nu astepta nimic .va venii singur cand va fi timpul . cauta-te pe tine .  cu cat cauti fericirea mai mult cu atat o vei rata mai mult . ptr ca ea e mereu acolo unde nu te astepti , va fi mereu langa tine ,fix sub nasul tau .dar vei fi prea preocupata sa o cauti pe alte drumuri iar cand iti vei da seama poate fi prea tarziu .

e bine ca iti e dor , inseamna ca inca esti capabila sa mai simti ceva , eu nu mai simt prea multe .stiu doar ca imi e cam imposibil sa traiesc fara el , nu stiu daca-l iubesc sau nu , e prea devreme sa spun cuvinte mari .sau poate ca e ceva mai presus decat iubirea …o sa imi dau  eu seama in curand :))

Continua sa fi tu , asa cum esti, nu te schimba , iubeste-l in continuare, dar rupe lanturile stiu ca poti .Fi libera 😉

33 responses

  1. Multumesc >:D< Mult mult mult mult de tot!!!!!
    Hai odata la Cj sa vezi ce-ti fac :)) te imbat ma, nu te fac sa fii la moda 😀 lasa ca vezi! 😀

    5 Octombrie 2010 la 17:51

    • opaaaa deja suna interesant :)) si dupa ce ma imbeti ce imi faci :)))
      vin bah vin pe 15 seara sunt acolo >:D<

      5 Octombrie 2010 la 17:54

      • Bun deci in 15 ne vedem? =)) Hai ca stiu unde te duc. Sa`mi zici doar la ce ora ajungi si te poti intalni cu mine( o aduc si pe sora`mea ca vrea sa te cunoasca) 😀
        E secret ce iti fac mai departe :-„

        5 Octombrie 2010 la 17:56

        • he he :)) sunt celebra deja :>
          nu i-ai zis ca e una mica , grasa , si cu capu in colturi ?
          sa vad mai intai cu cazarea , si la cat plec din bucuresti. te anunt oricum :*

          5 Octombrie 2010 la 18:00

  2. du`te baaaa, i`am zis ca esti obsedata de chestia asta. taci ma ca esti buna :>

    5 Octombrie 2010 la 18:01

    • he he =)) m-ai fute asa un pic =))))

      5 Octombrie 2010 la 18:02

      • da fata, sunt la moda xD

        5 Octombrie 2010 la 18:04

        • stiam eu :)))
          bahhh vreau sa ma astepti cu covoru rosu , paparazzi , si garda de corp . ca am admiratori disperati pe acolo =)))

          5 Octombrie 2010 la 18:06

        • si limuzinaaaaaaa=)))

          5 Octombrie 2010 la 18:06

  3. ok, am notat =)) sampanie nu, ca mi-e rau de la ea :)))

    5 Octombrie 2010 la 18:08

    • =)) nu mah vin rosu dulce :))
      aaa si vezi ca mai vreau vrea 2 tipi buni , inalti , si sa stie sa faca masaj =)))
      asta tre sa fie confidentiala ca mi-o fur =)))

      5 Octombrie 2010 la 18:11

      • =))) oioi. agatam 2 tipi inalti, dintr`un canal :)) si fac masaj aia, thailandez :>

        5 Octombrie 2010 la 18:12

        • ohh da :> suna bine =)) sa vezi ce bine o sa-mi sune mie apa’n cap daca vede „fat frumos” ce am zis =)))
          si te bate si pe tine ca ma duci la agatat :))

          5 Octombrie 2010 la 18:14

  4. pe mine nu ma bate :> si nici pe tine =)) ca nu te duc la agatat 😀 te duc altundeva =))

    5 Octombrie 2010 la 18:20

    • unde ma duci bahhhh ??? la zooo???? vrei sa faci bani pe urma mea?

      5 Octombrie 2010 la 18:22

      • taci ma =)) la bal mascat, ce stii tu :>

        5 Octombrie 2010 la 18:23

        • aaa numa bine ca nu mai trebuie sa ma deghizez . m-a deghizat mama natura =)))

          5 Octombrie 2010 la 18:24

  5. tu esti dusa =))) am citit ca nu trebuie sa iei aragazul =))

    5 Octombrie 2010 la 18:29

    • =))) pai asta e problema bahhh , nu’s dusa la biserica =)))
      ce dracu aragaz femeie???

      5 Octombrie 2010 la 18:31

  6. te ducem si la biserica no :))

    5 Octombrie 2010 la 18:34

    • de ce ? vrei sa faci un nou film horro???
      vrei sa sperii cluju ? sa zica aia ca a venit apocalipsa peste ei?
      stai potolita cu biserica ta cu tot =)))

      5 Octombrie 2010 la 18:38

  7. nu vreau nimic :)) te duc acolo la balet atunci

    5 Octombrie 2010 la 18:40

    • =)) de ce vrei sa ma vezi cracita ???=))) bahhh nu mai pot de ras . am baut cu elena si radem ca tampitele de cucuveaua noastra raioasa =)))

      5 Octombrie 2010 la 18:42

      • mergeti pana la ea =)) spuneti-i ca i-ati adus unu bun!

        5 Octombrie 2010 la 18:45

        • bahhh al dracu pat stii cum scartaiee=)))

          5 Octombrie 2010 la 18:51

  8. =))) sunteti duse!!!

    5 Octombrie 2010 la 18:52

    • ce zici sa scoatem si sunete=)))

      5 Octombrie 2010 la 18:54

  9. aaaah =)))

    5 Octombrie 2010 la 18:59

    • ohhh yeaahhhh , aaahhh ohhh =))))) helll yeaaahhh babyy=)))
      ma ma doare burta de cat am ras =))

      5 Octombrie 2010 la 19:00

  10. asa si trebuie =)) vexi ce face berea ?:)) tot e buna ea la cv 😀

    5 Octombrie 2010 la 19:04

    • he he a fost doar una :)) n-are efect . asa’s eu tembela , nu e de la bere =))
      ce am scris mai sus era dupa mai multe beri :))

      5 Octombrie 2010 la 19:06

  11. de la seminte oftezi?:>

    5 Octombrie 2010 la 19:09

    • nu bahhh=))) de la seminte fac urat :)))
      de ne…. mancata oftez =)))

      5 Octombrie 2010 la 19:11

Lasă un răspuns

