La o sticla de vin …

wow… tin sa specific de la inceputul postului ca … scriu dupa ce am consumat o sticla de vin :”> astfel orice greseala gramaticala sau orice tampenie spusa scrisa imi este iertata :))

ar trebuii sa vorbesc despre ziua de ieri, alaltaieri , azi sau ce plm ar trebuii sa zic? sa mor daca stiu …ziua de ieri: un mare cacat cu nervi de dimineata din cauza nesimtirii mondiale adunate intr-o singura tara si stransa intr-o singura firma , dupa ce atmosfera s-a mai destins puntin ( multa distractie mai e la un montaj , sincer nu inteleg ce dracu e asa funny , dar e 🙂 ) a trebuit sa ma umplu de draci din nou cand am observat ca se facuse deja 7 jumate si eu nu imi miscasem curu acasa din cauza unor „persoane”, am reusit sa plec abia pe la 8 , dupa 12 ore de munca . am ajuns in jur de 9 acasa , am citit un blog, 2,3 , mi-am varsat din nervi pe acolo ,m-am bagat in seama aiurea , apoi a inceput distractia pe aici cu Eli ,unde am deviat complet de la subiectu postului si am ajuns pe alte meleaguri , apoi a urmat o conferinta unde m-am stricat de ras. alaltaieri sa mor daca mai stiu ce dracu s-a intamplat… aaa da , am primit un mail cu o seara inainte pe acare abia dimineata la munca l-am citit care m-a deprimat total . Toata lumea la munca cu intrebari „ce ai? ” ce ai patit?” LOOL de parca daca eu patesc ceva voi nu mai dormiti noaptea . Fiind o problema mult prea peronala nu am spus nimaniu nimic , gen „n-am nimic”, si mi-am vazut de treaba/ drum .Evident ca la ce fata aveam nu m-a crezut nimeni , dar unii nu inteleg ca poti avea probleme personale pe care vrei sa le tii ptr tine , sau pur si simplu te privesc .nu prea aveam chef de nimeni si de nimic dar nah …tre sa zambim sa nu stie nimeni nimic…

Azi… plm nush …. trebuia sa merg la munca libera fiind dar cum nu am prea dormit nu m-am dus , trebuia sa trec si pe acasa … dar nush nu imi vine sa ma duc , e ceva ce imi spune ca tre sa fug cat mai departe , ca e mai bine asa . Dar trebuie sa ma duc , si ma voi duce maine , rezolv treburile si plec . da stiu ca multi vor spune „vaii ce urat din partea ta” . Vai dar ce pula mea stiti voi despre mine ??? azi inca e prea devreme sa vorbesc de azi , adica m-am” trezit” si am cacut curat , am spalat , am facut ceva de mancare ( ptr cine / de ce nu stiu ca eu nu mananc , cred ca de drag) si m-am impiedicat de sticla de vin de  pe usa priginerului ( treaba mea ce cautam cu picerele pe usa de la frigider)

Baaaahhhh imi e dor de tine !!! ha ha ce ciudat a sunat asta da mie tot imi e dor …:((… gata am tacut ca vorbesc prostii :)) ma duc la magazin dupa o sticla de vin

8 responses

  1. =))) Ok, deci eu iar rad. Cateodata face bine vinul, cateodata nu. La postul asta a facut bine :))

    26 Septembrie 2010 la 01:13

    • daaa :)) imi iubesc prigiderul =))))

      26 Septembrie 2010 la 01:15

      • bine ca n`ai scris „prizonierul” :)) oricum, m`ai dat pe spate :)) si nu, nu`s „la moda”

        26 Septembrie 2010 la 01:17

        • =)) daaa era o chestie data viitoare o sa tin minte .
          cum ma nu esti „la moda”:(( si eu care ma pregateam sa iti fac avansuri ca am dezlegare la femei =)))

          26 Septembrie 2010 la 01:46

        • auzi ca „dezlegare la femei” =))) eu stiam de „dezlegare la peste” :)) offf ma, poate as fi fost si eu „la moda”, dar poza cu stii tu cine de mai devreme, mi`a taiat cheful. Acuma sunt busy cu wc`ul

          26 Septembrie 2010 la 01:54

        • =)))=))=)) inca mai te iubesti cu wc-ul ?=)))
          eu m-am obioshnuit cu poza si nah nu mai are efect asa lung la mine.
          da’ mah dar poza cu mine nu ti-a sculat cheful ??:> :(=)))

          26 Septembrie 2010 la 01:56

  2. Ma, acuma vrei sa ma dau de gol? :)) Ma bate Razvan, ce vrei :))) tin la viata mea ❤

    26 Septembrie 2010 la 02:02

    • si eu tin la viata ta . da el mi-a dat voie cu femei , cica nu se pune la insel :)))

      26 Septembrie 2010 la 02:06

Lasă un răspuns

