Instinct…

Hmm da , nici acum nu am invatat ca trebuie sa imi ascult instinctele , sau poate nu vreau sa le ascult .Dupa ce prin ianuarie ma incerca un sentiment puternic care imi tot spunea sa imi anulez plecarea spre Brasov , si evident nu am facut-o drept urmare am pierdut un prieten ( sau poate doar un amic) , apoi prin iulie cand trebuia sa plec din nou in Brasov m-a incercat acelasi sentiment si de data asta l-am ascultat ( slava domnului) ,acum din nou nu i-am dat ascultare 😦
Acum cateva saptamani am decis eu asa sa ma duc in Ploiesti la concert Truda … hmm da , toate bune si frumoase pana in ziua de sambata cand ceva imi spunea sa schimb directia, si sa merg dupa munca acasa . Dar nu am facut-o evident .Partial ma bucur ca am fost , concertul a meritat sa nu imi ascult instinctele, am ramas placut impresionata , dar au avut loc cateva incidente care m-au facut sa imi doresc sa fi stat in PULA MEA acasa si sa dorm ca o scroafa toata noaptea.
Eu cand zic ca fac un lucru , pai il fac indiferent de consecinte , feelinguri etc…Dar se pare ca atunci cand am un sentiment nashpa in legatura cu ceva trebuie sa-l ascult .

Acum ma tot intreb ce fac de cam 70% din persoanele de sex masculin pe care le cunosc au inpresia ca „ma dau” la ele? Hmmm da , nu stiu :-?? , faptul ca port o bluza decoltata nu inseamna ca vreau sa impresionez pe nimeni , 90% din bluzele mele sunt asa ptr ca am o problema , MA SUFOC, si trebuie sa am zona respectiva cat mai libera ca sa nu ma sofoc . faptul ca nu ies undeva ca si cum m-as duce sa duc gunoiul NU inseamna ca vreau sa dau pe careva pe spate , consider ca o femeie trebuie sa arate bine oricand , indiferent ca se duce la piata sau la un eveniment , sa bea o cafea cu prietenii sau cu un necunoscut . De ce as vrea sa impresionez pe cineva care la un moment dat se va trezii cu mine in pat si ma va vedea ciufulita si cu ochii umflati? Astea sunt lucruri normale ptr mine , asa ma simt eu bine , nu inseamna absolut nimic . Dar cum toata lumea interpreteaza si pune etichete fara ca nici macar sa te cunoasca … Dragii mei NU toate femeile vor sa ” se simta bine” cu voi , mai sunt si alea cu un pic de principii si respect ptr ele insele , dar sunteti prea plini de voi (ptr ca aratati bine , aveti portofel sau sunteti „cineva” ) ca sa intelegeti asta .Mai sunt si femei care cand spun NU e NU , si nu spun asta doar ca sa „se lase greu” asa cum credeti voi IGNORANTILOR!

He he iar am inceput sa vb despre altceva care nu are nici o legatura cu postul:))

2 responses

  1. Hi, very interesting post, greetings from Greece!

    7 Decembrie 2010 la 00:40

Lasă un răspuns

