Ma rog sa nu faci baiat …=))

In seara asta in timp ce ma indreptam voioasa spre locul de munca , pregatita de razboi :)) , m-am intalnit cu un coleg care imi povestea despre fetita lui de 3 ani care l-a trezit la 6 dimineata si nu l-a mai lasat sa doarma . Imi spunea cat de nebuna e , si ca daca ea zice nu pai NU este . La care eu radeam de el si ii spuneam ca e foarte bine ca e asa fetita lui :)) mi-a zis ca daca tot mi se pare asa bine mi-o da pe cap o zi .Dupa ce i-am explicat ca nu ar vrea sa mi-o dea , ca eu stau o zi dar dupa ziua aia el o are pe cap si o sa fie si mai rea :)) s-a cam lasat de ideea asta . Tot vb de copiii mi-am amintit ce imi spunea un amic cu cativa ani in urma ” Cred ca daca ai avea o fata te-ai duce cu ea in bar sa beti ca fetele si apoi le-ati rupe oasele la toti nataraii care s-ar da la voi :)) cu asa mama , la ce ii mai trebuie tata” =)) dupa care l-am pus sa se gandeasca putin la cum ar fi fi-mea , evident ca ar semana cu masa si chiar daca ar semana cu ta-su , ce om intreg la minte m-ar lua pe mine de nevasta , acum ganditi-va si voi ce copil ar iesii din 2 oameni complet tembeli ,unu mai rau ca altu :)) si fata ca fata , dar ganditi-va daca ar fi baiat 😕 ar fi si mai si =)) sa ma vezi pe la 35-40 ani cu fi-miu pe stadion injurand de mama focului si apoi tre sa si bem ceva ca doar a castigat echipa favorita ,nu? Cand sa ni se desparta drumurile , fiecare pe departamentul lui , i-am spus sa se roage sa nu faca fi-sa copiii :)) el foarte serios se uita la mine si imi zice „NUUU ma rog sa nu faci tu un baiat si fi-mea sa NU se marite cu el „=))) eu i-am spus ca nu prea are cum diferenta intre ei ar fi prea mare si ca oricum o sa-l invat sa nu semene cu ta-su :))
Dupa care m-am intalnit cu seful meu (the big one ) care se uita foarte uimit la mine „inutza esti mai bine?” i-am spus ca da , zambind , dar continua sa se uite lung si nu intelegeam de ce :)) l-am intrebat „de ce ?nu se vede? ” adica era evident , se vedea de la o posta ca ma simt foarte bine in comparatie cu ziua de ieri cand nu stiam ce ma doare mai tare si aratam ca un mort sculat din mormant =)) noroc cu ochelarii si cu putin ajutor din partea make up-ului ca nu mi se mai vedeau asa rau cearcanele care mai au putin si imi ajung la gat si nu se vedea cat de palida sunt 🙂 dar ma simteam bine , inca ma mai simt :)) adica daca dupa cam 24 de ore de stat treaza din care 5 de pictat , 2 de facut curat , 10 de munca inca nu imi e somn inseamna ca ma simt excelent =))lasand la o parte faptul ca inca imi mai este rau .
Am ajuns pe la vreo 5 :15 si in loc sa dorm sa rup patu eu stau cu ochii beliti in pc :)) cred ca insfarsit si-a facut si la mine cafeaua efectul , dupa 4 expreso si din parti mancare era si cazul ,nu?E deja 6 :30 cam ar fi cazu sa bag nasu in perna si sa pasesc in lumea viselor .
😕 cred ca are un efect advers cafeaua la mine =)) zic asta ptr ca rad ca tembela si daca mi-ai arata un deget

Gataaaa ! V-am pupat .Buna dimineata si o zi faina voua si somn pufos si lunggg sper mie 🙂

Lasă un răspuns

