Necunoscutul cunoscut …

Revenim asupra postului anterior in cave va spuneam despre „telefonul misterios” pe care l-am primit de la un nr „necunoscut” .Am aflat cine este persoana , nu pe calea la care ma gandisem eu , dar important e ca am aflat .Nu mare mi-a fost mirarea la aflarea „vestii” ca necunoscutul este defapt o EA, o necunoscut pe care o cunosc de vreo 7 ani cam asa … Acum stau si ma intreb „care mama dracu era scopul????” si imi tot tocesc creierii si tot nu imi pot da seama . Daca ar fi pus pe alta sa ma sune sa imi zica diverse tampenii , as fi inteles ce urmarea , dar sa ma sune si sa taca 3 ore jumate nu imi pot da seama ce a vrut sa faca. nu pot sa imi dau seama ce vrea de la viata mea .
Acum vreo 2-3 luni va povesteam despre telefonul primit de un amic , ei bine vb despre aceeasi persoana care l-a sunat si pe el . si cu o zi inainte sa ma sune pe mine sau poate chiar in aceeasi zi l-a sunat si pe el , si la fel a tacut . Chiar nu imi pot da seama ce vrea. ce urmareste , unde vrea sa ajunga cu prostiile astea? :-?? Atunci (in urma cu 2-3luni) ma hotarasem sa imi bag constiinta in carantina si sa o calc in picioare ,ulterior m-am razgandit .De ce? ptr ca nu vroiam sa ma cobor atat de jos si , totusi mai am si constiinta si nu vreau sa ma mustre din cauza ei . De data asta nu mai impiedic pe nimeni sa ii faca ceva , ba din contra.
M-am saturat ca tota lumea sa se bage in viata mea, ma intreb ce dracu are asa de interesant de toti sunt pasionati de viata mea?Vrea sa fiu lasata in pace sa-mi vad de viata mea .Daca tot nu suporti pe cineva de ce continuii sa-l/o cauti, sa vrei sa iesiti in oras/bere/parc… chiar nu inteleg 😐
Poate ma lamureste si pe mine cineva :))
Acum trebuie sa vb cu mine , am un subiect pe fir de discutat cu eul meu interior :))V-am pupat

50 responses

  1. Alin

    Hellow…acum sunt la moda..fete cu fete.insa nu e asta..cred ca …ar trebui sa o suni si sa o intrebi si de acolo sa incepi sa interpretezi..

    29 August 2010 la 21:21

    • in primul rand nu ar recunoaste ca ea a fost . in al 2-lea rand de ce mi-as consuma credit/minutele cu ea? si in al 3-lea rand nu mai vreau sa am nicio treaba cu ea , incerc sa fug de ea de cateva luni bine . acum chiar ma tin de promisiune.NU voi vb cu ea.
      si oricat de la moda ar fi fete cu fete , imi pare rau dar am prieten ! imi plac barbatii domne ce sa-i faci .
      in orice caz tipa ma uraste de cand m-a cunoscut asa ca nu ma mira nimic. Doar ca nu pricep ce a incercat sa faca:-??

      29 August 2010 la 21:28

      • Daaaamn, obsedati sunt unii. Stiu eu problema ei!
        Pot sa spun? E fie nebuna … fie foarte nebuna. Se plictiseste, sufera de lipsa de atentie si vrea sa se bage in seama, intr`un mod foarte stupid. Macar daca vorbea .. macar daca zicea asa.
        Eu zic sa`i raspunzi in continuare, las`o sa`si manance minutele daca nu are ce face cu ele!
        Cat despre ce zicea Alin mai sus, sunt sigura ca tu nu esti dupa „Ce e la moda” :))

        24 Septembrie 2010 la 18:54

        • pai imi cam bag pula in ea de moda , si dat fiind faptu ca vreau ceva chestii de la viata asta , pe care putini la anii mei si le doresc … pot spune ca’s de pe vremea lui decebal =))
          nu m-a mai sunat , da nu e timpul pierdut . poate suna oricand . oricum asta e strategia ptr orice fraier/a care suna cu secret si nu vorbeste / injura/ sau bate campii … las telefonu deschis in buzunar sau pe masa si imi vad de treaba mea :))

          24 Septembrie 2010 la 19:02

        • Asa e cel mai bine 😀

          24 Septembrie 2010 la 19:04

        • stau sa imi complic existenta cu tot felu de cantitati neglijabile … :)))

          24 Septembrie 2010 la 19:09

        • Da, uite ce te grabesti :))))

          24 Septembrie 2010 la 19:10

        • nu ma brabesc :))) tre sa ma vad cu o tipa 😛 si sa te scot si pe tine la o bere, 2 , 3 ,5 , 10 vredem noi =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:14

        • Cat ne tin picioarele, nu? =))) De fapt, cam cat sa nu uitam drumul spre casa ar fi perfect :)))

          24 Septembrie 2010 la 19:15

        • nu-i problema stie taximetristu :)) scrie in buletin=))))))

          24 Septembrie 2010 la 19:16

        • Ar fi cam trist sa vin cu taxiul din CJ pana in Medias, ca acolo stau dupa buletin =))) si pe tine sa te duca in Bucuresti :)) Iti dai seama? Cred ca iesim mai ieftin cu avionu`

          24 Septembrie 2010 la 19:17

        • ehhh :)) lasa ca nu ne mai luam buletinele la noi
          doar o hartie cu adresa primului canal din cluj cu 3 gauri :))

          24 Septembrie 2010 la 19:20

  2. Eu vreau cu 5 ( 5 gauri nu 5 taximetristi) :))

    24 Septembrie 2010 la 19:21

    • de ce 5 mah? e mai rar cu 3=)))

      24 Septembrie 2010 la 19:23

      • Da? =))) Credeam ca sunt mai rare alea cu 5 si de aia am zis .. Offf, ca nimic nu stiu :))

        24 Septembrie 2010 la 19:24

        • bah nush… stai sa intrebam =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:26

        • are 6 sau 8 , cica in general 6 =)))
          deci hai in ala de 3 :>

          24 Septembrie 2010 la 19:28

        • Eu ti`am zis ca in ala de 3, dar tu n`ai vrut sa ma crezi =)))))

          24 Septembrie 2010 la 19:31

        • da eu ca batman :))=))
          pai daca e unu cu 6 … poate gresim dracu adresa ajungem la vecinu =))

          24 Septembrie 2010 la 19:33

        • Cred ca 3, ca totusi 3 e numar magic =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:28

        • da , dupa 3 zile prima partida de sex, 3 luni te ceri singura de nevasta , dupa 3 ani iti bagi pula divertezi =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:31

        • =))))) Off si eu care gandeam pozitiv =))
          Apoi dupa 3 zile dai de altul si the history repeats itself :))

          24 Septembrie 2010 la 19:34

        • exact , vezi ca stii :)))
          dat fiind faptu ca vb cu mine cum dracu sa gandesti pozitiv femeieeee
          esti cu capu :))?

          24 Septembrie 2010 la 19:37

        • Sincer, da, sunt =)))) Inseamna ca o zi gandim pozitiv , una negativ.
          Ieri eram pe partea mea , azi am luat`o pe a ta =))))

          24 Septembrie 2010 la 19:38

        • da? ieri gandeam eu pozitiv ???:O:O:O
          serios ? nu te cred :)))

          24 Septembrie 2010 la 19:39

        • Cum sa nu ? Tu zi ca mine, sa ma dau si eu mare =))))

          24 Septembrie 2010 la 19:39

        • =))) da ba eram pozitiva ieri =))

          24 Septembrie 2010 la 19:40

        • Ai vazut? Ti`am zis eu, da` tu batman, batman :))))

          24 Septembrie 2010 la 19:41

        • care mah ca era popa =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:42

  3. e si 3 e numar norocos faci unu doi trei si arunci grenada:))

    24 Septembrie 2010 la 19:40

    • =))) ite-l si pe fat frumos :)))
      mah da ti-au dat astia pe avatar=))))=))))))

      24 Septembrie 2010 la 19:41

    • Fat Frumos, da unde ai umblat toata viata mea?! =))) Tu stii cat te`am asteptat?

      24 Septembrie 2010 la 19:43

      • =))) auzi vezi ca e fat frumosu meu da???

        24 Septembrie 2010 la 19:43

        • Hopa =)))) Scuzoaiele mele :)))

          24 Septembrie 2010 la 19:44

        • of of greu te mai prinzi =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:45

        • Nu ma mai prind ca iar imi dau drumu prea repede :)) Asa macar stiu o treaba

          24 Septembrie 2010 la 19:46

        • he he =)))
          cat de repede iti dai drumu=))))
          hai ca o dam in altele de la un biet apel telefonic =))))))

          24 Septembrie 2010 la 19:47

        • am uitat sa zicem, off topic :))

          24 Septembrie 2010 la 19:48

        • conteaza?
          am facut forum =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:48

        • =))) Forum, e putin zis. Scuzele mele pt fat frumosul tau :))

          24 Septembrie 2010 la 19:51

        • ehh de data asta te iar . dar vezi ca am simtul priprietatii si mushc =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:53

        • Nu ma bag unde nu`mi fierbe oala =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:54

        • nu-i problema o putem pune pe foc =)))

          24 Septembrie 2010 la 19:55

  4. Ai vazut? da` tu batman, batman =))

    24 Septembrie 2010 la 19:42

  5. auzi al ele fat frumos e bine am plecat la ciuruit talibani va urasc:))

    24 Septembrie 2010 la 19:53

    • ma urasti????
      bine … lasa ca pun eu mana pe tine , talibanule =)))

      24 Septembrie 2010 la 19:54

      • :)))) sunt in plus aici =)))

        24 Septembrie 2010 la 19:56

        • nuuu distractia acum incepe :))

          24 Septembrie 2010 la 20:00

  6. da ca ios prost sa stau

    24 Septembrie 2010 la 19:55

    • da , ca yo’s proasta sa nu te alerg :)))

      24 Septembrie 2010 la 19:56

Lasă un răspuns

