Necunoscutul…

Acum cateva luni , undeva prin primavara daca imi aduc bine aminte , eram la munca si montam o comoda tv ( pe care am si rupt-o 🙂 ) cand imi suna telefonul „nr necunoscut” . hmmm 😕 raspund … nimic , vad ca nu se deranjeaza sa vorbeasca , nu inchid si bag telefonul in buzunar . a stat cam o ora si ceva si m-a ascultat cum vb cu clientii , cum injuram ca am rupt comoda, cum vb cu managerul despre zona de autoservire , comenzi si altele .Dupa vreo ora si cam 20 minute i-am inchis din greseala . Dupa care nu a mai sunat .
In urma cu cateva saptamani , pe seara , stand in pat si benoclandu-ma pe net termin de vb cu cineva cand din nou suna telefonul cu „nr necunoscut” doar ca de data asta a fost doar beep.
Astazi in jurul orei 5 imi suna din nou telefonul cu acelasi „nr necunoscut” raspund , din nou nimic :)) asa ca adopt aceeasi strategie las telefonul deschis si il bag in buzunar si imi vad de treaba mea.A stat 3 ore jumate (asta ptr ca m-am plictisit eu si am inchis) si m-a ascultat , timp in care a fost la incarcat telefonul meu deci practic nu a auzit nimic:))
Ei bine cred ca omul asta are orgasm multiplu cand imi aude vocea =)) va dati voi seama 3 ore de orgasm :))

2 responses

  1. Tudor

    Curios ca nu te-a sunat nimeni altcineva in momentul ala :). Mai tii minte cand faceai minute cand erai sunat? Ce bun era un obsedat de-asta atunci…

    28 August 2010 la 07:16

    • hell yeahhh :))FUUUCKKKKK am uitat sa sunt la vodafone 😐
      Pai la cat de des ma suna pe mine lumea , puteam sa-l tin o zi intreaga ca nu era nicio problema :))
      Pacat ca am abonament 😐 sia cum faci minute dar doar daca esti sunat din alta retea parca:-?

      28 August 2010 la 08:56

Lasă un răspuns

