Aberam …aberam ,aberam…

Astazi m-am trezit cu chef de vorba , evident eu cu mine , cu chef de amintit chestii , de luat altele in serios , tre sa revin cu picioarele pe pamant .Dupa cum spuneam ieri am realizat unele lucruri si trebuia sa fac ceva in privinta asta .A trecut destul de repede ziua de ieri , nici nu mi-am dat seama cand s-a facut 1 jumate :))
Ei bine am ramas cu acea nostalgie ptr copilarie de ieri ,si inca mai tresare cate un zambet din cand in cand . Ma bucur ca am reusit sa ma abtin ieri , a fost greu dar m-am prostit destul .Life is serious.Si dupa cum spuneam am decis sa imi schimb modul de viata si nu doar alimentatie , somn si restul cat si creieri mei imprestiati pe peretii craniului :))a venit momentul sa ii adun . O luasem putin pe aratura ( putin mai mult , stiu stiu ) dar cred ca ma palise disperarea ca nu pot face nimic in privinta respectiva . nu imi place sentimentul ala de neputinta , imi e greu sa accept ca cineva vrea sa ma protejeze de anumite lucruri ptr ca sunt obisnuita sa o fac singura si tre sa stiu tot ca sa stiu la ce sa ma astept si nu sa fiu luata prin surprindere.Nu prea imi plac surprizele, mai ales alea NEplacute .Mi-am amintit ca am de tras ptr a intra la o facultate pe care am cam abandonata (la propriu) de vreo saptamana . Pur si simplu nu mai aveam chef , nu imi gaseam starea de a sta priponita ore in sir .Dar daca am mers pana aici tre sa continui si sa nu imi bat joc de muna si banii bagati in ea.Asa ca tre sa incep sa pun iar osu la treaba ca pe 6 incep examenele si nu prea am facut nimic.
Ieri stateam priponita (incepe sa imi placa cuvantul asta 🙂 ) in fata pc-ului si asteptam … mai scriam una alta dar asteptam ceva , stiam ca astept degeaba dar eu asteptam in contiunuare ca un copil tembel .Cred ca o faceam din obisnuinta .Nu stiu de ce dar speram sa astept in van ,ciudat nu ? Adica vroiam sa apara ceea ce asteptam si tot odata nu vroiam …cine ma mai intelege . Ei bine hai sa va explic . Daca e mai bine sa astept degeaba si sa nu apara nimic ,atunci asa sa fie ,oricat de greu mi-ar fi mie .Pana la urma mi-am facut-o cu mana mea ,nu? (nu va speriati acum era un monolog :)) ) Acum tac , inghit in sec si imi mushc limba 😀 .
De azi ma apuc serios de treaba , trebuie sa imi termin lucrarile si sa ma apuc de altele … ohh fuck cata treaba uitata intr-un colt pe etajera am si din pula timp de ea (nu, nu imi cer scuze ptr limbaj , nah crapati >:) )Trebuie sa imi ocup timpul ca sa treaca mai usor 🙂 ahhh da , ca mi-am amintit tre sa mananc :(( deci ma duc sa ma lupt cu mine insami , ma leg de scaun si indes mancarea in mine =))
Hai gata ca bat campii rau si nu e bine , ma apuc de treaba . (nu stiu ce si cat ati inteles, dar nu conteaza , important e ca am inteles eu :> )

2 responses

  1. Eu am probleme cu, cuvântul serios :)) . Reacții alergice cred =)).
    Dacă înțelegi tu e cel mai bine, nu contează dacă nu mai înțelegem și noi cu toate că am înțeles :))

    26 August 2010 la 18:23

    • pai am recitit dupa ce am scris (si nici de’a dracu nu mi-am corectat greselile ) si mi s-a parut un pic dubios :))
      Oh eu acum sunt foarte serioasa , chiar plina de nervi …
      Nu prea ai vrea sa ma cunosti cand sunt serioasa =)) imi shade mai bine dusa cu pluta

      26 August 2010 la 18:37

Lasă un răspuns

