Am comis-o din nou …

Da , din nou am dat cu bata in balta ,ca doar asta stiu eu sa fac mai bine ,nu?Acum nu-mi ramane decat sa suport consecintele faptelor mele stupide . Si ca sa vezi ca aveam un feeling ca tre sa ma abtin si sa imi controlez impulsu ala stupid. reusisem ceva vreme sa tac , si sa ma controlez dar vorba aia „pana cand domne , pana cand!” Pana acum cand am dat bine rau cu bata 😐
Acum suport consecintele, nu imimplace dar mi-am facut-o cu mana mea …
Printre altele mi-am adus aminte de o melodie … Am reusit sa o gasesc 😀 deci ascultare placuta :)) si daca nu va place e problema voastra ,NU O ASCULTATI!

Lasă un răspuns

