O omor!

Ca in orice firma , exista si la mine tipu ala de angajati stupizi si bunii de nimic , practic „de umplutura” ( ca sa iesim la numar 🙂 ).Cu o astfel de persoana sunt „blestemata” sa lucrez in fiecare weekend ( da , eu lucrez si in weekend , ce fericire pe mine:D )dupa ce ca e plin magazinul de retardati care cauta sageata de pe PODEA pe TAVAN mai imi ucidea si ea neuronii si asa putini :)) Aceasta…persoana, sa o numim asa , nu are nimic mai bun de facut decat sa imi vorbeasca in cap 24/24 , nu mai pot cedez nervos daca mai deschide o data gura .
Ca si cum nu sunt eu destul de obosita si iritata mai trebuie sa o mai suport si pe ea cu intrebari gen ” dar din septembrie se maresc salariile ?dar de ce nu stii?(ptr ca am de o luna un program de cacat si nu am timp de vb cu altii si nici chef si nici NU MA INTERESEAZAAAAAA) ce se intampla din septembrie ? pai am auzit ca…. (mi se rupe mie (tocu) de ce ai auzit tu ). esti obosita? da’ de ce esti obosita? (ptr ca vreau si pot retard-o) esti plictisita nu? ( nu ! sunt obosita , suparata , cu probleme , si lista e lunga . mi-as dorii eu sa fiu plictisita )daca mai scoate un cuvant ma jur ca ii fut o grenada in gura de o imprastii in toata tara !
Cand am sa o dau afara am sa fiu cel mai fericit om de pe terra si am sa ma duc la munca cu o placere imensa.
Dar cred k am sa plec eu si ea tot aici ramane :))bine ca a plecat la ora 19 ca sigur o legam de lustra>:)
Acum ma intorc la treaba mea si anume sa le explic retarzilor ca PODEAUA e aia de sub picioare si nu deasupra capului :))

2 responses

  1. Dumitriu Alin Adrian

    unde lucrezi:D?

    23 August 2010 la 19:24

Lasă un răspuns

