De ce….

…nu suntem capabili sa ne uitam langa noi si sa realizam ca fericirea e aici , de ce credem ca daca fericirea exista e imposibil de atins? Defapt fericirea s-a aflat mereu sub nasul nostru , dar noi prea preocupati sa o cautam dincolo de orizonturile noastre nu o vedem , si ne conformam spunand ca ea nu exista , ca ni se da cu taraita si apoi platim cu varf si indesat ptr acele cateva clipe de fericire .
Fericirea e data de lucrurile mici , pe care noi am uitat sa le mai apreciem , iar de existenta unora dintre acestea am si uitat , sau ni se par banale ptr ca noi ne consideram mult prea superiori nimicurilor care ne inconjoara.Nu ne mai apreciem pe noi insine ce sa mai zicem de prieteni, familie, rasarit , iubit/a , catel , pisica . Cati dintre voi ar putea spune ca sunt fericiti cu ce au acum? ca sunt multumiti cu ceea ce au , chiar daca nu sunt genu’ care sa se multumeasca cu putin. Cati mai apreciati oamenii de langa voi? Cati mai spuneti sincer ceea ce ganditi si cati mai aratati ce simtiti? Cati mai credeti in cuvantul „Te iubesc!” ? sau mai bine spus Cati mai iubiti sincer ? Cati mai stiti ce inseamna sa iubesti? si nu ma refer aici la o peroasa (iubit/a) ,si la obiecte , anotimpuri , parinti , prieteni, animale… orice
Am devenit egoisti , materialisti , rai , rasisti , lenesi , si avem impresia ca toate ni se cuvin ptr simplul fapt ca existam .Traim doar ptr a castiga un ban care sa ne asigure o stabilitate materiala (vila . mertzan .pishcina.pitipoance ptr imaginea de shmecher), ne casatorim doar ptr ca cica ar trebuii sa avem o familie (dar ne batem nevasta si nu ezitam sa ii spunem ca nu e buna de nimic), iesim in baruri doar ptr ca toata lumea o face , de ce am merge la teatru, film, opera, parc…? prea jenant.cheltuim pe haine de firma doar ptr ca altii tin la detalii de genu ( nu ca am stii sa ne imbracam ) ne reinnoim garderoba an de an , doar ca sa fim la moda si in tendinte ( cu toate ca ne sta oribil imbracati asa) vorbim pe nas doar ca sa parem mai inteligente si finute ( cand defapt reflectam prostie si falsitate ) ne luam tocuri de 20 cm ptr ca se poarta(chiar daca nu suntem capabile sa mergem nici pe tocuri de 5 cm ) ne dam rapperi , ptr ca fetelor le plac baietii rai ( iar la prima bataie sunteti primii care o rup la fuga ) va luati haine din piele , ptr ca e in trand ( iar cu ani in urma criticati si radeati de rockeri )va dati mari minimaliti cand defapt sunteti minimanelisti , va faceti freze emo ( va lasati late si vi le mai si bagati in ochii si la cum arata nu prea vi-le spalati ) dar strigati dupa rockeri ca sunt nespalati si drogati cu toate ca aveti de 10 ori vena mai gaurita ca a lor .
Nu mai stim ce ne dorim cu adevarat ptr ca suntem prea atenti la ceea ce vor altii de la noi si prea obositi incercand sa satisfacem societatea ca sa mai incercam sa ne satisfacem pe noi insine .

4 responses

  1. Dumitriu Alin Adrian

    Hmm tocmai ai defint lumea foarte colorata in care traim..egoista,frustrata,plina de probleme,rea. Insa daca vrei sa scrii de fericire poti sa o compari cu o minge de fotbal,cand e aproape o lovesti si cand e departe..alergi dupa ea. Iti recomand cu caldura cartea prof. Tal Ben Sahar -Fii fericit! , http://www.curteaveche.ro/Fii_fericit_Descopera_tot_ce_trebuie_sa_stii_pentru_a_avea_o_viata_fericita-3-858
    Intamplator la Diverta am vazut un 🙂 pe coperta cartii..si eu la acel moment eram 😦 si am zis..why not..sa vad ce e aici.Am ramas 🙂 in final.Ori de cate ori am ocazia o recomand.Pace

    19 August 2010 la 16:10

    • nu sunt genu care se schimba cititnd o carte , nu o sa imi gasesc fericirea dupa reteta unora , din nou vorbim de turma , NOT FOR ME!
      am invatat sa ma bucur de nimicurile care ma inconjora , sa urasc lucrurile mai mri care ma inconjoara si pe care le-am enumerat mai sus si lista inca mai poate continua.
      in momentul asta pot spune ca sunt fericita cu ceea ce am, dar cum nu ma multumesc cu putin si vreau tot ( nu ma refer la partea materiala a vietii) tot timpul e loc de mai bine in ceea ce fac. mersii oricum ptr rocomandare .
      Fericirea si-o gaseste fiercare in functie de nevoile lui , de ceea ce isi doreste cu adevarat , cand ne vom da seama ce ne dorim cu adevarat atunci vom fi cu adevarat impliniti 😛
      Fericirea e langa noi , si nu ea fuge de noi ci invers. noi de ea ptr ca asteptand-o plecam in cautarea ei pe alte drumuri decat cele pe care de gaseste

      19 August 2010 la 16:25

      • Sunt total de acord aici cu tine, la fel sunt si eu, cam pe dos fata de restul lumii.
        Oamenii sunt mult mai rai, dar sa nu ne mintim, mereu au fost rai. Si nu doar aici, in tara noastra, ci si in alte tari. Mereu condamnam ROMANIA .. dar tara nu a gresit cu nimic, poate cei de la conducere si cei care i`au ales pe cei de la conducere.
        Cat despre fericire, o poti gasi in orice lucru marunt. Eu am gasit`o azi in zambetul unei fetite de 3 ani si ma gandeam ca sunt o gramada de lucruri pentru care viata poate fi minunata. E urata doar daca vrem noi s`o facem asa si sa o vedem asa 🙂

        21 August 2010 la 18:01

  2. nu am zis nimic de Romania , intr-un post anterior si anume „Embrace a cloud-Transfagarasan” chiar spuneam ca avem tara frumoasa dar plina de oameni de cacat si condusa de oameni si mai de cacat .
    viata e simpla doar ca ne place noua sa o complicam , gandim prea mult, analizam prea mult, gresim si mai mult si nu reparam ce gresim , suntem prea preocupati de altele ca sa ne mai bucuram de lucrurile marunte .
    da copiii sunt cei care ne aduc acel strop de fericire in viata …poacat ca eu nici macar de asta nu voi avea parte poate niciodata 😐
    dar eu tot am sa incerc ori reusesc ori mor incercand 😀

    21 August 2010 la 18:36

Lasă un răspuns

