Tired…

…ma simt din ce in ce mai obosita si fizic si mai ales psihic .din nou simt nevoia sa ma izolez, sa fug , sa plec departe , sa am linishte .urasc Bucurestiul, prea aglomerat ptr mine ,prea infect , asa ca am inceput sa imi caut job in alt oras ptr ca in Bucuresti chiar simt ca nu am ce cauta , parca nu imi gasesc locul .Vreau undeva unde sa nu ma cunoasca nimeni , unde sa nu cunosc pe nimeni .momentan nu stiu unde , de preferat o zona de munte sau apropiata …
Azi ma simt foarte aiurea, adormita,am baut deja 2 expresso si pana diseara presimt ca mai urmeaza,daca mai continui mult asa am sa devin addicted :)) o sa fiu cu cafeaua injectata direct pe vena=))
Din nou imi revin starile de depresie, din nou incepe sa mi se taie craca si incerc sa levitez, dar nu prea functioneaza, din nou incep sa ma simt din ce in ce mai singura 😦 si nu imi place sentimentul asta … dar va trebuii sa ma obishnuiesc , nu?
Printre altele am fost si la doctor la dematolog si alergolog , de la nici unu nu am primit vesti prea imbucuratoare … cu alergologu ma vad si maine , si inca ceva timp de acum incolo ptr ca e destul de serioasa treaba si trebuie sa imi faca o multime de analize sa vedem exact de unde proneste treaba.Am fost la o clinica particulara , caci de spitalele noastre sunt satula pana peste cap,de medici , de jegu din spitale, de felu in care sunt tratati pacienti ,si daca tot trebuie sa arunc cu bani macar sa stiu ca sunt tratata omeneste si mi se explica ca la handicapati ce am , ce trebuie si ce nu trebuie sa fac.Si da , am gasit o clinica foarte ok , cu medici buni , pot spune ca sunt multumita de ei 🙂 si ca ma duc cu placere sa ma chinuie:)))
Hai ca am dat-o din una in alta :)) de la oboseala mi se trage , sau de la cafele de mai devreme …ca venii vb de cafea sa imi mai injectez una 🙂
Aaa caut de vreo 2 ore tutoriale de desen sa inteleg si eu „teoria axelor” la portret (ca n-amn priceput-o niciodata, si de tre sa facem ca ei cu axele …. ) si tot ce gasesc e „Portrete la comanda ” 😐 si evident carti … ii urasc pe astia de la google :((
V-am pupat ! Ma apuc de treaba ca am vreo 4 dosare pline cu preturi de verificat :((

2 responses

  1. Hmm sa iti amintesc ca ai un motiv minunant, printre multele altele de cacat, pentru care trebuie sa fii fericita? Nu cred ca e nevoie! Singura stii bine ca nu esti! Nu vreau eu sa te las si mai stiu pe cineva care nu te lasa singura 😀

    21 August 2010 la 18:04

    • :))da am , si sunt fericita ca am , chiar daca chestii independente de noi ne cam fute fericirea . dar sunt momente in care ma simt singura chiar daca nu sunt.
      da nu ma las si nici eu pe acel cineva si nici pe tine >:) sunt ca ciuma , muhaha :))

      21 August 2010 la 18:31

Lasă un răspuns

