Ipocrizie …

Se pare ca fericirea de pe 15 dimineata nu m-a tinut nici juma de zi . de ce? pai m-am trezit in jur de 5 jumate (dimineata) am facut un dush , m-am imbracat , si am plecat spre facultate, toate bune si frumoase . Am ajuns pe la vreo 8 ( in mod normal incepeam de la 10 🙂 dar cum nu am fost sambata nu am stiut) dupa vreo 2 ore intru pe mess si primesc o veste nu foarte „frumoasa”.Ei bine am avut un shoc la aflarea vestii … am dat putin(mai mult ) si pe la spital … 😐
Dar se pare ca lucrurile s-au rezolvat , nu in totalitate , dar ce a fost mai rau a trecut .
Astazi sunt ceva mai bine distursa, aaa pardon dispusa :)) am reusit sa dorm si sa mananc si eu ceva si ma bucur ca lucrurile s-au mai rezolvat .Si sper sa nu mai trec prin asta prea curand sau chiar deloc daca se poate .
Cam atat ptr azi …

Defapt nu mi-am adus aminte ca trebuie sa multumesc cuiva :”prietenilor” care NU au fost langa mine , sunt mandra ca se autorecomanda „pretenii mei ” .
Se pare ca oameni care poate nu m-au vazut si nici nu ma cunosc au incercat sa imi ridice moralu … Dragi mei „prieteni” va recomand sa cautati definitia cuvantului prieten si sa va ganditii de 10 ori inainte de a ma suna cand veti avea vreo problema. NU am sa va mai raspund ! unei persoane cu siguranta nu ii voi mai raspunde .
Cat despre ceilalti va multumesc frumos si din suflet ptr tot . Va ramn datoare 🙂
V-am pupat :* ma intorc la clientii mei si la facut schite :))

Lasă un răspuns

