boohoohoo…

Dupa o zi de sambata oribila petrecuta la munca evident , dupa ce am stat mai bine de 20 minute sa binevoiasca soferu ratb-ului 335 sa plece , dupa ce am prins toate semafoarele posibile , si a mai si mers cu 10 km /h am ajuns intr-un final acasa si anume acum vreo 10-15 minute .Descui usa , se auzeau zgomote ( pe semne ca ,colegii mei nu se culcasera ), intru in casa …bezna totala ( nu aprind lumina) ma descalt si dau sa intru in sufragerie ca sa pot ajunge in camera mea …Cand sa pun mana pe clanta … se deschide usa , ma asteptam sa fie colega dar surpriza : nu era nimeni . intru incet crezand k poate e prea bezna si eu chioara cum sunt nu o vad , sau poate vrea sa ma sperie si e in spatele usii , cand vad ceva negru atarnat de lustra …mai sa mor de inima si alta nu … (deja imi imaginam k o gasesc pe asta atarnata de lustra ) nu prea am indraznit sa ma intorc sa aprind lumina asa ca am mai facut 2 pasi si am ajuns in camera mea . Am aprins lumina mi-am aruncat geanta in pat , am tras aer in piept sa prind tupeu 🙂 si lasand usa deschisa sa intre lumina in sufragerie m-am intrors la locul „crimei”…
Ei bine ce credeti voi ca era atarnat de lustra…niste…PANTALONI =)) Ptr o amarata de pereche de pantaloni era sa imi stea mie inima in seara asta:))

Cam atat ptr seara asta :)) sa vedem de ce dracu ma mai sperii maine =)) de propia-mi umbra poate 😕

Lasă un răspuns

