Imi e scarba…

… de Bucuresti , de tot ce presupune el , imi e scarba de oamenii din tranvai , din metrou , din parc , de pe strada , de oamenii care vad precum calu , de toti cei care nu pot accepta ca suntem cu totii diferiti ( din fericire ptr mine 🙂 ) Pur si simplu imi vine sa vomit de fiecare data cand sunt nevoita sa ies pe strada , baruri ,parcuri etc.. incep sa iubesc cei 4 pereti ai camerei mele din ce in ce mai mult . Dar din pacate lucrezi cu oamenii si sunt obligata sa ii suport toata ziua .
In ultimul timp cunosc din ce in ce mai multi oameni ( le spunem asa ) care ma fac sa imi fie rusine ca fac parte din aceeasi clasa „animala” , defapt stiam asta de mult doar ca nu am vrut sa accept (poate) ca rasa umana poate fi atat de jalnica .
Se spune ca omul se trage din maimuta , se pare ca ne intoarcem spre origini( imi cer scuze maimutelor ptr o asemenea jignire), dar pana si maimutele sunt mai umane decat noi ….

Lasă un răspuns

