Not again!

Se pare ca din ce in ce mai multe site-uri gen „Hi5”, „Netlog” , etc au devenit site-uri de matrimoniale . Oameni buni voi nu mai stiti sa socializati? Tot ceea ce faceti e sa va dati la prima femeie/ barbat care va iese in cale .Sunte-ti jalnici!

Drept dovada citez: „Cosmin :esti frumoasa foc si mi-ar placea sa te cunosc si la caracter …e aiurea sa spun toate astea printr-un mesaj mai ales ca nu ne cunoastem , cred ca mesaje in genu asta ai mai primit probabil cu zecile de la alti baieti de pe aici , dar chiar esti mumoasa si sincer mi-ar placea sa te cunosc..cine stie..prietenie, o simpla conversatie pe mess..ce o fi…pupici si astept raspunsul tau”

Ignorand acest mesaj ,omul insista „se poate sa stiu si eu macar ?”. De ce mi-as da id de mess unei persoane pe care nici macar nu o cunosc doar ptr simplu fapt ca imi face cateva complimente ? Nu am ajuns in halul asta . Si ca si cum nu ar fi fost de ajuns mai apare un mesaj din partea unui …”domn” de 33 ani: „buna, merci de accept, sper sa ne vedem si pe mess, ID-ul meu este ….. te astept, te pup” WTF ?! „te astept” … asteapta-ma :)) dar aseaza-te ca o sa ma astepti mulllt si bine. Incep sa cred ca astia s-au vorbit 😐 nu trece o zi si mai apare un mesaj „buna, vb pe mess?” .Intrebare … Ce sa vorbim pe mess? Despre vreme ? Despre ultima manea a lui guta( nu pot scrie „numele” asta cu majuscula) fatza de putza?
Fratilor mai lasati-ma cu mesaje stupide ca nu am nici timp si nici chef de voi si linguselile voastre .Mai aveti mult de invatat cum sa „agatati” o persoana. Daca aveti ceva de spus o puteti spune si pe site-urile respective nu neaparat pe mess;) ca doar d’aia exista sectiune de chat .Ramane de vazut ce chef am sa va raspund :))

PS: IMPUSCATI-VAAAA !

7 responses

  1. da foarte corect dar sti u :))

    19 Iulie 2010 la 17:08

  2. Cosmin

    Acum, cand doar ce am terminat o relatie de 7 ani, nici nu mai stiu cum trebuie abordata o fata 🙂

    22 Iulie 2010 la 10:28

    • in mod natural , fara complimente exagerate si fara sens si in nici un caz pe net .incearca mai intai sa ii fi prieten apoi iubit.acum mai depinde si de fata si de ce anume isi doreste ea.Oricum ideea e sa fi tu asa cum esti , nu sa incerci sa ii iei ochii cu cuvinte mari .

      22 Iulie 2010 la 10:34

  3. oricum femeile sunt ele mai imposibile de fel:))
    nu ne multumim cu nmc , vb aia „femeile nu trebuiesc intelese ci iubite” ;))

    23 Iulie 2010 la 12:40

    • Cosmin

      Trebuie iubite, dar si intelese… cel putin eu incerc sa le inteleg 🙂

      27 Iulie 2010 la 08:30

Lasă un răspuns

