Jurnalul tutror…

Aseara am vorbit cu „tipa” pe care a futut-o prea mult grija de viata mea si a zis sa ma ajute si sa imi futa ea viata .Dupa ce cam 2 luni nu am schimbat 2 vorbe , asta ptr ca am decis eu sa rup legatura cu multi ( multi oamni falsi care imi provoaca sila, dar vorbim alta data despre ei) printre care si ea, intru pe vechiul id si imi pun un status care stiam sigur ca o va intriga si va intreba despre cine e vorba…Ei bine se pare ca o conosc mai bine decat se cunoaste ea 🙂 , a muscat momeala si foarte intrigata si cu o falsitate de nedescris ma intreaba cine e persoana , m-am abtinut sa destul de mult sa nu o intreb de ce l-a sunat sa-i spuna sa ma lase in pace… dar evident ar fi negat , asa ca am continuat banala discutie am facut-o sa creada ca sunt cea mai fericita femeie de pe pamant =)) ( sunt curioasa daca-l mai suna) Apoi a inceput sa imi povesteasca despre fostul ei dupa care inca mai sufera prt ca nu e hotarat sa-si lase actuala prietena ptr ea, cu toate ca spune ca o iubeste …LOL.Eu in continuare pozam in prietena ei cea mai buna care o intelege , dar care nu poate sa se abtina sa nu ii spuna cat de fericita e alaturi de iubitul ei =)) S-a ofticat atat de tare cand i-am spus ca „iubitul meu” a renuntat la multe lucruri ptr mine incat a iesit de pe mess:))) Ei bine scumpa mea prietena nu ti-a iesit figura cu telefonu , ma-i suna o data poate de data asta merge :)) Pazeste-ti bine spatele caci am sa te fac sa regreti si tu ca m-ai cunoscut si mai ales ca te-ai nascut ! si nu , nu te amenint, doar te instiintam 😀 😉

Ciudat e ca , nu stiu din ce motiv, toata lumea pe care o stiu vine sa se confeseze la mine…WTF nu’s jurnalul nimanui …cumparativa unul cu foi de hartie .NU ma intereseaza ce faceti voi cu vietile voastre , sunteti mult prea falsi ca sa imi pese de voi .Daca tot ma mancati de cur 24/24, 7 zile din 7 , la ce dracu mai veniti la mine? credeti cumva ca daca nu ati reusit ani de zile sa ma trageti de limba sa va spun eu unde sa ma loviti o sa va spun acum? Ei bine NU ! imi e prea multa SCARBA de voi , ca sa pot sa va privesc in ochii fara sa imi vina sa vomit .Si daca chiar va intereseaza DA imi e foarte bine singura , fara voi , acum pot spune ca intradevar pot sa zambesc , ma simt de parca as fi fost bolnava de ciuma si preintr-un miracol m-am vindecat . Dar totusi vreau sa va multumesc ca veniti singuri ca mieii la taiere …

PS: Pastrati distanta! Mi-am bagat constiinta la carantina pe perioada nedeterminata, de data asta nu ma mai abtin sa va intorc „favorurile” si nu va mai pierdeti timpul aiurea ca nu o sa ma doborati voi .

Lasă un răspuns

