I miss… dancing in the rain…

Imi aduc aminte de prima data cand am dansat cu cineva in ploaie, cu toate ca eram incunjurati de lumea care se holba la noi ne simteam de parca eram doar noi si ploaia.E un sentiment greu de explicat in cuvinte … parca esti alt om , parca dintr-o data esti ceea ce cu adevarat vrei sa fi , pentru o clipa tot ce e rau dispare , pentru o clipa simti ca poti oprii timpul in loc…

Imi e dor … imi e dor sa mai merg ore in sir prin ploaie , sa ma gandesc la momentele placute din viata mea ,intradevar putine dar care reusesc mereu sa imi aduca zambetul pe buze…imi e dor sa plang in ploaie … ploaia e singura care adesea imi da puterea sa pot sa plang … poate ptr ca nimeni nu isi da seama ca defapt acelea sunt lacrimi si nu picaturi de ploaie pe fata mea …

Imi place sa privesc pe fereastra cum picaturile de ploaie se zdobesc de pamant , cum isi fac loc printre frunzele copacilor … Nu stiu de ce dar cu toate ca uneori nu imi place , face parte din mine , imi aminteste mereu cine sunt , ce am fost si mai ales ce vreu sa fiu ….

Imi e dor sa mai dansez in ploaie…

2 responses

  1. mirific, nemaipomenit, absolut perfect… sentimentul cand dansezi in ploaie. Faine amintiri ai :).

    13 Iulie 2010 la 14:13

  2. Hmm da…sunt multe…imi e dor d mine… obishnuiam sa ies mereu sa ma plimb knd ploua… dn pacate nu am mai facut asta d mult timp sh chiar imi e dor…

    13 Iulie 2010 la 17:00

Lasă un răspuns

