Hell Yeahhh

Ei da! a venit si clipa in care voi pleca din tot stresul de acasa. Abia astept!Maine dupa ce ies de la munca ma duc sa vad apartamentu iar luni ma mut :D.
Ciudat e ca sper uimirea mea mama nu a schitat nimic cand intr-o discutie cu sora mea am zis ca ma mut… 😕 defapt cred ca era prea prinsa in telenovela ei (ca de obicei) ca sa mai auda ce se intampla in jur.Oricum o sa afle luni cand imi voi face bagajul si am sa ii spun „La revedere!” cand o sa tipe ,o sa urle ,o sa tranteasca ,o sa injure ,o sa blesteme etc :)) dar sincer nu imi pasa , m-am saturat de toata atmosfera asta tensionata in care stau de un an de zile si cum cale de impacare nu exista ( ptr ca totusi tin la viata mea asa mizera cum e , e a mea ) deci am zis „GATA!PLEC!”.
Dupa ce termin cu mutatul ma voi imbarca in primul tren spre Brasov 😀 o sa stau cateva zile pe acolo si apoi nush in ce parte am sa o apuc…poate sighisoara…poate sibiu… vad eu :)) Abia astept sa fug din Bucuresti 😀
Am reusit si sa racesc…. defapt sunt racita de o luna si ceva 😦 ma intai 2 saptamani de tuse groaznica , m-a mai lasat vreo 2 saptamani si acum m-a luat iar :(( de 2 zile ma doare capul ingrozitor nu pot nici macar sa dorm si de parca nu era destul a revenit si tusea durerea in gat si mai ales frisoanele asta asa ca sa fie treaba treaba :))
Cam atat momentan 🙂 Revin dupa ce ma mut 😀

See ya’

Lasă un răspuns

