Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti!


Acum cateva zile vorbeam cu un amic ( cu care nu mai vorbisem de ceva vreme) imi spune la un moment dat ca ” ma lasa in pace ca nu vrea sa imi mai faca probleme” , ma uitam ca vitelu’ la poarta noua si nu intelegeam ce l-a apucat , adica WTF de unde pana unde sa imi faca probleme .Ca mai apoi sa aflu ca a primit un telefon de la un nr necunoscut , era o tipa care ii spunea sa ma lase in pace ca mi-a facut deja prea multe probleme si cacaturi de genu .Nu mare mi-a fost uimirea cand mi-am dat seama cine era persoana… o… „prietena” ( ma abtin sa ii dau numele ptr ca mi se face sila ) cu care am rupt legatura cam cu vreo 2 luni in urma, ptr care a fost mai mult decat o prietena ( nu intru in detalii) Se pare ca s-a dat peste cap si a facut rost de nr lui si fara nici o jena a pus mana pe telefon si a sunat.Cam asta a fost povestea pe scurt…(povestea e muuuulttt mai lunga)

Oricat m-as gandii nu reusesc sa imi dau seama de ce a facut asta ? ce a avut de castigat ?mai ales ca ea nu stie ce fel de relatie ne leaga . nu gasesc nici o logica… poate o gasiti voi .

Ma intreb …oare merita sa ii intorc „favoarea”?

Se pare ca…pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti!

Lasă un răspuns

