Unde am disparut…

Hmm da! Pai pentru cei din viata carora am disparut subit si fara nicio explicatie si care vor intreba „Unde mama dracu ai disparut?” va scutesc sa ma mai intrebati :)) Unde am disparut … hmm nicaieri , am fost tot timpul aici doar ca ati fost voi prea preocupati de propriile vieti ca sa ma vedeti 🙂

Ce am mai facut? pai sa vedem in afara de MUNCA si de MUNCA …aaa si de MUNCA era sa uit;)) am reusit sa ajung in Brasov in sfarsit :)) a fost fain , ploua torential iar eu eram pe starzile brasovului facand poze si bucurandu-ma de ploaie ( imi cer scuze oamenilor din brasov ca nu am avut timp sa iesim la o sticla de barfa, dar ne vedem in 2 saptamani maxim :X abia astept) mi-am cautat sa ma mut , si mi-am gasit intr-un final , o sa stau cu 2 colegi de munca de ai surori mele , nu e chiar ce vroiam dar ptr moment e bine :)) scap de balaur=)))…

Ce mai fac?…pai mi-am reluat activitatea pe blog, intre timp ma pregatesc ptr admitere , am de facut 20 de lucrari si nu prea am timp din cauza jobului … ce mai fac….:-??hmmm… muncesc evident , incerc sa imi protejez coloana pe cat posibil pana ajung in spital la analize. In mare incerc sa imi vad de viata mea lasand in spate multe , imi asfaltez drumu’ pe care vreau sa merg de acum inainte.

Cam atat despre: unde am disparut, ce am mai facut , ce mai fac…. Daca mai vreti sa stiti ceva sunteti liberi sa intrebati ,ramane de vazut daca sunt dispusa sa va raspund sau nu :)))

Lasă un răspuns

